Sposób na krytyków

Operator telewizji kablowej NTL za nieznaną kwotę (ponoć 25,000 GBP) kupił serwis internetowy, na którym "zadowoleni klienci" wyrażali swoje, niezbyt pochlebne opinie o tej firmie. Frank Whitestone, webmaster strony "NTLhellworld" będzie dalej prowadził serwis, jednak już jako pracownik NTL.

Operator telewizji kablowej NTL za nieznaną kwotę (ponoć 25,000 GBP) kupił serwis internetowy, na którym "zadowoleni klienci" wyrażali swoje, niezbyt pochlebne opinie o tej firmie. 
Frank Whitestone, webmaster strony "NTLhellworld" będzie dalej prowadził serwis, jednak już jako pracownik NTL.

Zapewne ze strony znikną komentarze typu: "NTL kłamie i zdziera skórę - nic dziwnego, że jest z nimi coraz gorzej". Rzecznik NTL zaprzeczył, że zakup ten jest związany z "zamykaniem ust krytykom", mówiąc: "Chcieliśmy mieć forum na którym klienci wypowiedzą swoje zdanie, zarówno krytyczne jak i pochwalne. Taniej jest kupić gotowy i popularny serwis niż tworzyć i promować nowy.". Serwis "The Register" prorokuje, że teraz zmieni się nazwa serwisu (o jedną literkę) z NTLhellworld.com na NTLhelpworld.com.

Dowiedz się więcej na temat: serwis
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama