Sposób na krytyków

Operator telewizji kablowej NTL za nieznaną kwotę (ponoć 25,000 GBP) kupił serwis internetowy, na którym "zadowoleni klienci" wyrażali swoje, niezbyt pochlebne opinie o tej firmie. Frank Whitestone, webmaster strony "NTLhellworld" będzie dalej prowadził serwis, jednak już jako pracownik NTL.

Zapewne ze strony znikną komentarze typu: "NTL kłamie i zdziera skórę - nic dziwnego, że jest z nimi coraz gorzej". Rzecznik NTL zaprzeczył, że zakup ten jest związany z "zamykaniem ust krytykom", mówiąc: "Chcieliśmy mieć forum na którym klienci wypowiedzą swoje zdanie, zarówno krytyczne jak i pochwalne. Taniej jest kupić gotowy i popularny serwis niż tworzyć i promować nowy.". Serwis "The Register" prorokuje, że teraz zmieni się nazwa serwisu (o jedną literkę) z NTLhellworld.com na NTLhelpworld.com.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas