Strefa INTERIA.PL

W poniedziałek, 13 stycznia 2003 r., INTERIA.PL rozpoczyna kampanię promocyjną Strefa.pl - internetowej platformy usługowej adresowanej przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.

Celem kampanii jest promocja sprzedaży usług oferowanych w obrębie platformy

oraz rozszerzenie wizerunku portalu, z dotychczas informacyjno-rozrywkowego,

o elementy związane z oferowanymi przez INTERIA.PL profesjonalnymi

rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej przede

wszystkim do przedsiębiorców - właścicieli małych i średnich firm, potrwa do

końca stycznia a cała kampania - do końca I kwartału 2003 r. Reklamy pojawią

się w telewizji (Polsat), na antenie radiowej (RMF FM), w Internecie

(INTERIA.PL) oraz w prasie. Budżet kampanii wyniesie ponad 2 mln zł.

Strefa.pl to unikalna w polskim Internecie platforma biznesowa, której ideą

jest udostępnienie w jednym miejscu usług, z których firmy mogą korzystać za

pośrednictwem sieci. Obecnie w Strefa.pl dostępne są m.in. usługi finansowe

i telekomunikacyjne, rezerwacja miejsc hotelowych, baza prawna NetTax,

tłumaczenia online.

Najważniejszy element platformy Strefa.pl stanowi pakiet eFirma - zestaw

zaawansowanych usług hostingowo-pocztowych, znacznie wykraczający

funkcjonalnością poza usługi dotychczas oferowane przez portal. Oprócz

zaawansowanych możliwości zarządzania kontem klienci otrzymują w pakiecie

również dodatkowe narzędzia, takie jak terminarz, baza klientów, notatnik i

przestrzeń dyskowa na pliki.

W ciągu 4 miesiecy, które minęły od uruchomienia platformy Strefa.pl z usług

pocztowo-hostingowych e-Firma rozpoczęło korzystanie kilkaset firm.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas