Strefa INTERIA.PL
W poniedziałek, 13 stycznia 2003 r., INTERIA.PL rozpoczyna kampanię promocyjną Strefa.pl - internetowej platformy usługowej adresowanej przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.
Celem kampanii jest promocja sprzedaży usług oferowanych w obrębie platformy
oraz rozszerzenie wizerunku portalu, z dotychczas informacyjno-rozrywkowego,
o elementy związane z oferowanymi przez INTERIA.PL profesjonalnymi
rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej przede
wszystkim do przedsiębiorców - właścicieli małych i średnich firm, potrwa do
końca stycznia a cała kampania - do końca I kwartału 2003 r. Reklamy pojawią
się w telewizji (Polsat), na antenie radiowej (RMF FM), w Internecie
(INTERIA.PL) oraz w prasie. Budżet kampanii wyniesie ponad 2 mln zł.
Strefa.pl to unikalna w polskim Internecie platforma biznesowa, której ideą
jest udostępnienie w jednym miejscu usług, z których firmy mogą korzystać za
pośrednictwem sieci. Obecnie w Strefa.pl dostępne są m.in. usługi finansowe
i telekomunikacyjne, rezerwacja miejsc hotelowych, baza prawna NetTax,
tłumaczenia online.
Najważniejszy element platformy Strefa.pl stanowi pakiet eFirma - zestaw
zaawansowanych usług hostingowo-pocztowych, znacznie wykraczający
funkcjonalnością poza usługi dotychczas oferowane przez portal. Oprócz
zaawansowanych możliwości zarządzania kontem klienci otrzymują w pakiecie
również dodatkowe narzędzia, takie jak terminarz, baza klientów, notatnik i
przestrzeń dyskowa na pliki.
W ciągu 4 miesiecy, które minęły od uruchomienia platformy Strefa.pl z usług
pocztowo-hostingowych e-Firma rozpoczęło korzystanie kilkaset firm.