Telewizor w hotelu - tylko z internetem
Według najnowszych badań ponad połowa podróżnych woli zatrzymać się w pokoju, w którym telewizor jest podłączony do internetu.
Wprowadzeniu telewizorów Philips MediaSuite towarzyszą badania wskazujące, że podróżni wolą hotele, które oferują multimedialne telewizory. Ponad połowa (55%) spośród 6767 respondentów, którzy wzięli udział w obejmujących całą Europę badaniach, stwierdziła, że chętniej wybrałaby pokój z telewizorem podłączonym do internetu. 92% osób przyznało, że korzystałoby z usługi NetTv podczas każdego swojego pobytu w hotelu. Do najbardziej atrakcyjnych usług dostępnych przez internet należą catch-up TV (39%), serwisy informacyjne (17%) oraz informacje o pogodzie (11%). W dziedzinie usług związanych z hotelarstwem największym powodzeniem cieszy się serwis z informacjami o mieście pobytu (39%), usługi concierge (16%) oraz informacje lotniskowe (10%).
Telewizory MediaSuite to najnowszy dodatek do gamy produktów firmy Philips zaprojektowanej specjalnie dla branży hotelarskiej, który za pośrednictwem wielu internetowych aplikacji NetTv pozwoli zaoferować wcześniej niedostępne usługi interaktywne bez potrzeby instalowania przystawki set-top box.
Telewizory Philips MediaSuite pozwalają gościom hotelowym w pełni skorzystać z internetu bez potrzeby włączania laptopa czy notebooka. Catch-up TV, internetowe aplikacje, takie jak lokalna prognoza pogody i wiadomości oraz serwisy Facebook czy Twitter, są teraz dostępne za pomocą telewizora. Oznacza to, że podróżni nie odczują różnicy między korzystaniem z internetu w hotelu i w domu. Nawigację ułatwia oryginalny pilot zaprojektowany tak, aby korzystanie z całej gamy interaktywnych serwisów było intuicyjne.