Twitter z (opcjonalnymi) spersonalizowanymi reklamami

Przedstawiciele Twittera zapowiedzieli na swoim blogu, że zaczynają testy spersonalizowanych reklam.

Twitter kontynuuje swoją nienachalną politykę reklamową
Twitter kontynuuje swoją nienachalną politykę reklamową123RF/PICSEL

Twitter to jedno z nielicznych społecznościowych miejsc, które do tej pory opierało się reklamom wszelkiego typu. Użytkownicy tego serwisu mogą być pewni, że nie zaatakuje ich wielki banner reklamowy, proponując niezwykłą ofertę, idealnie dostosowaną do ich gustu. To już przeszłość, bowiem rozpoczyna się era spersonalizowanych reklam na Twitterze.

Będzie to wyglądało podobnie, jak chociażby w wyszukiwarce Google czy na Facebooku. Użytkownik otrzyma oferty reklamowe dopasowane do tego, co wcześniej polubił i o czym wspominał. Jeżeli zatem ktoś mocno interesuje się samochodami, może być pewny, że Twitter wyświetli mu odpowiednio dobraną propozycję marketingową związaną z motoryzacją. Funkcja ta na razie testowana jest na użytkownikach pochodzących ze Stanów Zjednoczonych, jednakże w przypadku odniesienia sukcesu, zapewne opanuje również inne rynki - w tym Europę. Co jednak najważniejsze, każdy korzystający z Twittera ma możliwość wyłączenia tych reklam w opcjach swojego konta. Widać zatem, że włodarze serwisu kontynuują swoją delikatną politykę, nie chcąc zniechęcić do siebie potencjalnych użytkowników.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas