Twitter wypowiada wojnę Facebookowi
Nieoficjalna wojna pomiędzy Twitterem a Facebookiem trwa od lat. W końcu obydwa serwisy społecznościowe rywalizują o miano tego najpopularniejszego, próbując zaskarbić sobie przychylność jak największej publiczności. Tym razem bitwa rozegra się jednak na poletku plików wideo.
W obliczu pojawienia się nowej funkcji Instagramu, która pozwala na postowanie krótkich filmików, Twitter boi się o swój odpowiednik w postaci Vine. Dlatego też zaledwie kilka godzin po konferencji Facebooka, zaczął rozsyłać e-maile do swoich użytkowników, informując o usłudze i przedstawiając ją w jak najlepszym świetle.
Zobacz również:
Czyżby Twitter bał się dominacji Instagramu również na tym gruncie? Wszakże ten drugi oferuje możliwość postowania dłuższych filmików, które dodatkowo można urozmaicić przygotowanymi efektami. Twitter zapowiedział natomiast, iż w najbliższym czasie doda nowe funkcjonalności do swojego serwisu. Zdaje się jednak, iż Vine jest skazane na porażkę. W obliczu 160 milionów miesięcznych użytkowników, którzy korzystają z Instagramu, nawet najlepsza promocja może zawieść.