Wzrost reklam w sieci

W ciągu ostatnich miesięcy wyraźnie zwiększyły się wydatki na reklamę w USA. Według Interactive Advertising Bureau wpływy z reklam w Internecie wzrosły o 9%. Nie jest to rekordowy wzrost, tym niemniej biorąc pod uwagę ostatni kryzys w branży komputerowej, to wyraźny postęp.

Wydatki na bannery i inne formy e-marketingu wyniosły w ostatnim kwartale 2,2 miliarda dolarów. Na kryzysie najmniej straciły duże firmy, zwłaszcza popularne portale ? klienci ograniczając wydatki reklamowe koncentrowali się współpracy z wąską grupą najbardziej znanych witryn. Największymi przegranymi były więc średnie i specjalistyczne witryny. Ostatnie miesiące rynku reklamowego w Sieci wskazują też wyraźnie na coraz mniejszą popularność bannerów, które zastępowane są ofertami promocyjnymi, ankietami

(Enter)

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas