Alma Market wybrała Comarch Loyalty Management

Comarch podpisał umowę na wdrożenie systemu lojalnościowego Comarch Loyalty Management w sieci ekskluzywnych delikatesów Alma prowadzonych przez Alma Market SA.

article cover
materiały prasowe

- Polski rynek detaliczny od dłuższego czasu nasycany jest programami lojalnościowymi opartymi o zasadę naliczania punktów lojalnościowych za dokonywanie kolejnych zakupów - mówi Ivo Makówka, Dyrektor Marketingu Alma Market SA. Nasza strategia zakłada wyraźne odróżnienie się od konkurencji także i w tym elemencie - zależy nam na stworzeniu nowej jakości relacji z klientami. Dążymy do zaspokojenia potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów, dlatego nasz program również będzie musiał sprostać temu wyzwaniu. Stawiamy na dialog i opiekę nad najcenniejszymi klientami, o czym wkrótce ponownie będzie można się przekonać - dodała.

- Wdrożenie systemu lojalnościowego dla Alma Market SA potwierdza pozycję Comarch jako uznanego dostawcy zaawansowanych rozwiązań CRM - mówi Marcin Kościak, Dyrektor Działu Konsultingu Programów Lojalnościowych, Comarch SA. ­- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy przyczynić się do sukcesu kolejnego programu lojalnościowego w Polsce. Ze względu na plany rozwojowe Almy oraz stawianie od początku na wysoki profesjonalizm i wykorzystanie wielu dostępnych kanałów komunikacyjnych w programie lojalnościowym jesteśmy przekonani, że system Comarch Loyalty Management będzie w stanie, jako jedyne tego typu rozwiązanie w Polsce, w pełni wspomóc realizację strategii marketingowej Almy. W naszej opinii, z punktu widzenia sieci handlowej, kluczowe znaczenie ma tutaj ranga informacji, jaką pozyska ona o swoich klientach, ich preferencjach, przyzwyczajeniach i budżetach zakupowych. Mamy nadzieję, że to wdrożenie przyczyni się do pogłębienia naszych doświadczeń i zwiększenia przewagi konkurencyjnej Comarch na rynku dostawców platform lojalnościowych.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas