Dell stawia na wygląd
Dell wprowadza na rynek nową serię notebooków. Ich cechą rozpoznawczą będzie charakterystyczny design.
Począwszy od XPS M1330 z 13-calowym wyświetlaczem, na komputerze z 17-calowymi monitorem skończywszy- nowa rodzina Della jest skierowana do przeciętnego użytkownika, który dotychczas mógł ignorować komputery Della ze względu na ich wygląd.
Przenośne komputery zostaną wyposażone m.in. w napęd Blu-ray, wyświetlacze korzystające z technologii LED czy karty GeForce Go 8600M GT. Oprócz dobrej specyfikacji technicznej, wspomniany wygląd ma odgrywać tutaj kluczową rolę. Dell przygotował serię laptopów o obowiązkowo oryginalnych nazwach w stylu Flamingo Pink.
Oprócz notebooków, firma przygotowała także linię desktopów Inspiron 530 i 531. Całej kampanii towarzyszy maksyma dostarczenia jak najbardziej spersonalizowanego produktu do konkretnego odbiorcy - taktyka, która działa m.in. w przypadku Apple.