Lenovo szuka młodych talentów

Dla Lenovo, jednego z największych dostawców komputerów i urządzeń mobilnych na świecie, technologia to za mało! Marka wkracza w świat mody, muzyki, designu, fotografii, a także sportu oraz gier komputerowych. Co łączy aktualne trendy i nowoczesną technologię? Projekt marki Lenovo „For Those Who Do. Zrób to z Lenovo”, który startuje 10 czerwca.

Do współpracy przy projekcie "For Those Who Do. Zrób to z Lenovo" zaproszone zostały wyjątkowe osobowości, wśród których znaleźli się: znana fotografka Lidia Popiel, projektant mody Łukasz Jemioł, wokalistka i dziennikarka radiowa Novika, ilustratorka mody Olka Osadzińska, młode projektantki z Lola Victoria Design, kierowcy rajdowi RMF 4Racing Team, a także mistrz świata w grach komputerowych Wiktor "TaZ" Wojtas. To tzw. "DO’ersi" Lenovo, czyli osoby, które na co dzień robią niezwykłe rzeczy, realizują swoje pasje, są kreatywne i aktywne.

Reklama

Głównym celem "Zrób to z Lenovo" jest znalezienie kolejnych "DO’ersów" i wspieranie ich w spełnianiu zawodowych marzeń.

"Biorę udział w tym projekcie ponieważ Lenovo stwarza świetne możliwości dla młodych, niezależnych ludzi, którzy starają się zrobić coś na własną rękę. Fakt, że mogę mieć w tym swój udział, jest dla mnie bardzo ważny i dlatego postanowiłam przyłączyć się do tej inicjatywy" - mówi Novika.

Daniel Malak, Consumer Business Manager z Lenovo Polska dodaje:

"Celem tego projektu jest pokazanie jakie możliwości daje niezawodna technologia połączona z pasją, talentem i determinacją w działaniu. Do współpracy zaprosiliśmy "DO’ersów", czyli pasjonatów i jednocześnie ekspertów, których doceniamy za działalność, a także wyjątkową osobowość. Wierzymy, że podobnie jak Lenovo, pomogą innym odkryć lub rozwinąć własny talent i spełnić zawodowe marzenia. Łączymy ich wiedzę, doświadczenie i energię oraz dajemy możliwość podzielenia się nią z innymi". 

Projekt potrwa do końca 2013 roku, zostanie podzielony na etapy. Każdy z nich będzie dedykowany jednemu z "DO’ersów", który w tym czasie pokaże jak pracuje, spełnia swoje zawodowe marzenia oraz zainspiruje innych do działania.

W każdym z etapów zorganizowane zostaną konkursy, w których do wygrania będą unikalne nagrody, jak warsztaty, ściśle związane z działalnością "DO’ersów".

W ich trakcie będzie można skorzystać z praktycznej wiedzy prowadzących oraz zapytać o zawodowe wskazówki i przydatne porady.

W grudniu tego roku odbędzie się wielki finał konkursów organizowanych w poszczególnych fazach projektu. Zwycięzca otrzyma bardzo atrakcyjną nagrodę pieniężną, którą będzie mógł przeznaczyć na spełnienie swojego marzenia, związanego z realizacją zawodowej pasji. Więcej szczegółów finału już wkrótce!

Informacje o projekcie znaleźć można na fan page Lenovo Polska na Facebooku https://www.facebook.com/LenovoPolska/app_285792068223521.

Informacja prasowa/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lenovo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy