Pecet zamiast telewizora

Raport agencji Jupiter Research na temat przemian w sposobach korzystania z mediów w Europie przynosi informacje na temat rosnącej roli internetu. Analizie poddano sytuację w sześciu krajach (Niemczech, Szwecji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji i Hiszpanii), uznanych ze największe rynki naszego kontynentu.

Raport agencji Jupiter Research na temat przemian w sposobach korzystania z mediów w Europie przynosi informacje na temat rosnącej roli internetu. Analizie poddano sytuację w sześciu krajach (Niemczech, Szwecji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji i Hiszpanii), uznanych ze największe rynki naszego kontynentu.

W poprzednim badaniu, przeprowadzonym w 2001 roku, zaledwie 17% respondentów z tych państw stwierdziło, że spędza średnio więcej czasu surfując po sieci, niż oglądając telewizję. W najnowszym wydaniu raportu taki model spędzania wolnego czasu zadeklarowało już 27% badanych. Autorzy dokumentu tłumaczą to gwałtownym rozwojem infrastruktury i popularyzacją stałych łączy w Europie Zachodniej oraz przewidują dalszy szybki wzrost w tej mierze. W grupie użytkowników Sieci za pośrednictwem stałych łączy odsetek osób, które spędzają więcej czasu przed komputerem niż przed telewizorem wynosi obecnie 40%.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy