Przekorni serwisanci

Jak informuje "Rzeczpospolita " - właściciel komputera, na którym w czasie naprawy gwarancyjnej skasowano dane, domagał się 30000 złotych odszkodowania. Sąd Okręgowy uznał racje poszkodowanego i zasądził 25000 złotych, co podtrzymał później również Sąd Apelacyjny. Komputer do serwisu trafił bo na skutek awarii niemożliwe stało się dokonywanie wydruków. W trakcie oddawania sprzętu do serwisu zaznaczono, by twardego dysku nie formatować.Dodatkowo powiadomiono o tym przez telefon punkt serwisowy, a na pudle komputera wypisano wielkimi literami "Nie formatować dysku". Serwisanci okazali się ludźmi przekornymi...

Dane były tym cenniejsze, iż poszkodowany wykorzystywał komputer do pracy. Co ciekawe linia obrony opierała się na twierdzeniu, że skoro poszkodowany był profesjonalistą, to powinien sam sobie zadbać o bezpieczeństwo danych... Sąd jednak stanął po stronie właściciela komputera.

(źródło: Web Express: di.com.pl, opr. Marcin Opolski)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: komputer
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy