Quadro - skok technologiczny?

NVIDIA zaprezentował układy NVIDIA Quadro FX 4600, Quadro FX 5600 oraz Quadro Plex VCS Model IV.

article cover
materiały prasowe

Quadro m.in. oferują:

- nową generację programowalności przetwarzania werteksów i pikseli - Shader Model 4.0, która umożliwia uzyskanie wyższej wydajności oraz ultrarealistycznych efektów w profesjonalnych aplikacjach OpenGL oraz DirectX 10 następnej generacji

- sięgające 1,5 GB bufory ramki zapewniają przepustowość wymaganą do interaktywnej wizualizacji dużych modeli i tekstur oraz uzyskanie wysokiej wydajności podczas przetwarzania w czasie rzeczywistym, a także umożliwiają uzyskanie najwyższej jakości i rozdzielczości przy zastosowaniu pełnoekranowego antyaliasingu (FSAA).

- zunifikowaną architekturę, czyli pierwszą w branży zunifikowaną architekturę dynamicznie przydzielającą zadania obliczeniowe, przetwarzającą geometrii, cieniowania i obróbki pikseli w celu zwiększenia wydajności procesora graficznego

Dodatkowe funkcje nowych rozwiązań Quadro obejmują także szybsze teksturowanie 3D oraz obróbkę dużych tekstur 8Kx8K.

Rozwiązania NVIDIA Quadro są szeroko dostępne w ofercie producentów OEM, takich jak HP, Dell, IBM i Sun; głównych integratorów systemów oraz partnerów firmy NVIDIA: PNY Technologies (USA i EMEA), Leadtek (APAC) oraz Elsa (Japonia).

Sugerowana cena producenta Quadro FX 4600 wynosi 1995 USD, zaś Quadro FX 5600 - 2999 USD.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas