W 80 dni sprzedano 3 mln iPadów
Apple ogłosiło, że w ciągu zaledwie 80 dni od premiery sprzedano 3 miliony egzemplarzy iPada.
Do tej pory programiści stworzyli ponad 11 tysięcy aplikacji dedykowanych iPadowi - wykorzystujących jego wielodotykowy, ogromny ekran i wysokiej jakości grafikę. Urządzenie jest w stanie dodatkowo obsłużyć niemal wszystkie 225 tysięcy programów napisanych dla iPoda.
Standardowo tablet ten pozwala użytkownikom na przeglądanie internetu, czytanie i wysyłanie wiadomości e-mail, współdzielenie zdjęć, oglądanie materiałów wideo w technologii HD, słuchanie muzyki oraz czytanie książek elektronicznych. Możliwości tego urządzenia zdają się być niemal nieograniczone, z czym muszą zgadzać się użytkownicy, których zainteresowanie iPadem wzrasta z dnia na dzień.
Nie sprawdziły się zatem czarne scenariusze snute przez przeciwników Apple - iPad, mimo sporych rozmiarów i wysokiej ceny, szturmem podbija świat.