Reklama

Wyciekły plany sklepów Microsoftu

Microsoft planuje otwarcie sklepów, które stanowić będą bezpośrednią konkurencję dla słynnych Apple Stores. W ubiegłym tygodniu do mediów przeciekła prezentacja z planami przykładowego sklepu.

Microsoft przyznał, że ujawnione plany są prawdziwe, jednak są to pierwsze prezentacje, które mogą do czasu realizacji ulec jeszcze sporym zmianom. Generalnie sklepy producenta Windows mają być wzorowane na najlepszych wzorcach, czyli punktach sprzedaży Apple oraz Sony.

Sklepy będą pozycjonowane wokół flagowych marek Microsoftu, czyli Windows 7, Xbox, PCTV, Surface oraz Windows Mobile.

Producent Windows planuje otwarcie kilku sklepów do końca tego roku. Co ciekawe, część z nich zostanie umieszczona blisko sklepów Apple. Przy wyborze lokalizacji pomaga Microsoftowi były pracownik Apple - George Blankenship, któremu sklepy z jabłuszkiem w logo zawdzięczają po części swój sukces.

Reklama

Źródło: Dziennik Internautów
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | apple | plany | sklepy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy