Lotnictwo morskie w rozsypce: "Nie będzie na czym latać"

Mi-14PŁ/R o numerze 1012 będzie latał tylko do 2017 roku
Mi-14PŁ/R o numerze 1012 będzie latał tylko do 2017 roku Przemek Swiderski/REPORTEREast News
Może się okazać, że za trzy lata nie będzie sprzętu zdolnego do prowadzenia akcji ratunkowych
Może się okazać, że za trzy lata nie będzie sprzętu zdolnego do prowadzenia akcji ratunkowychPrzemek Swiderski/REPORTEREast News

Nieloty

Kamany SH-2G latają tylko dwa. Dwa pozostałe służą jako magazyn części
Kamany SH-2G latają tylko dwa. Dwa pozostałe służą jako magazyn częściBartek BeraINTERIA.PL

Obawy

  1. Jaki jest scenariusz działań ratowniczych na Bałtyku w razie nagłego zdarzenia wymagającego większych sił ratunkowych niż te którymi obecnie dysponujemy?
  2. Czy jest możliwość doposażenia w helikoptery Gdyńskiej Brygady Lotnictwa Marynarki Wojennej?
  3. Jeżeli odpowiedź na drugie pytanie jest twierdząca, to jak szybko mogłoby to nastąpić?"
Mi-14PŁ o numerze 1005 już nie lata i nie ma czym go zastąpić
Mi-14PŁ o numerze 1005 już nie lata i nie ma czym go zastąpićDarek Redos /ReporterEast News

Pokoleniowa zmiana

Gdyby przetarg dotyczył średnich śmigłowców, to Black Hawk (na pierwszym planie) by się nadawał. Mi-14 nie ma czym zastąpić
Gdyby przetarg dotyczył średnich śmigłowców, to Black Hawk (na pierwszym planie) by się nadawał. Mi-14 nie ma czym zastąpićBartek BeraINTERIA.PL

Dobry humor

Polska bez helikopterów? Interia.tv