Reklama

Huczne świętowanie 10 lat z Google Play - nowe logo aplikacji wygląda prawie tak samo jak stare

Sklep Google obchodzi 10 rocznicę urodzin. Z tego powodu odświeżono logo sklepu i przygotowano atrakcję, z której niestety nie ucieszą się Polacy.

W 2012 roku Android Market, czyli sklep z aplikacjami w telefonach z Androidem, został zastąpiony przez Google Play. Właśnie w 2022 roku mija zatem 10 lat od tego wydarzenia i w związku z tym firma postanowiła pochwalić się odświeżonym logo sklepu oraz przygotowała urodzinową promocję, która niestety nie ujrzy światła dziennego w Polsce.

Znajdź 10 różnic

Ja zacznę! Okrągłe brzegi, trochę inne kolory... Ale mówiąc całkiem serio - trójkąt ma bardziej zaokrąglone rogi, a cztery sekcje mają teraz lepiej odzwierciedlać harmonię wszystkich aplikacji Google’a. Stąd też zmiana kolorystyki.

Reklama

Nowe odcienie niebieskiego (#4285F4), żółtego (#FBBC04), czerwonego (#EA4335) i zielonego (#34A853) mocniej korespondują z tymi użytymi w logo innych apek. Choć zmiana nie jest niesamowita czy diametralna, odświeżenie estetyki, zwłaszcza na plus, jest zawsze mile widziane.

Jak mówi Tian Lim, wiceprezes Google Play, 10 lat działania aplikacji przełożyło się na ponad 2,5 miliarda użytkowników, którzy korzystają z Google Play w przeszło 190 krajach oraz 2 miliony programistów, którzy regularnie pracują na to, aby dotrzeć do jak największej liczby ludzi i dostarczyć im zadowalający produkt.

W Ameryce mają lepiej...

...ale nie tylko tam. Z okazji 10 urodzin Google Play można otrzymać 10 razy więcej punktów Google Points niż zazwyczaj, jednak niestety nie są one dostępne w Polsce. Musimy zatem obejść się smakiem i pozostaje nam podziwiać nowe oblicze logo aplikacji. Nawet jeśli trochę ironicznie, bo faktycznie nie ma zbyt wielu zmian, odświeżone logo prezentuje się całkiem nieźle. No i nikomu nie będziemy dyktować, jak powinien świętować urodziny! 

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy