MCI zainwestuje w zdrapki pre-paid

MCI Management S.A. inwestuje 2,65 mln zł w największego polskiego specjalizowanego operatora sieci sprzedaży elektronicznej - firmę Grupa LEW Sp. z o.o.

article cover
AFP

- Prognozy operatorów sieci komórkowych potwierdzają zwiększenie udziału w rynku telefonii pre-paid kosztem telefonii abonamentowej. Oczekujemy, że w 2006 roku sprzedaż elektronicznych doładowań wyniesie w Polsce ponad 50% całej sprzedaży pre-paid co powinno zamknąć się ogólną kwotą ponad 2 mld zł" - powiedział Andrzej Basiak, prezes Grupy LEW.

Terminale, na których obecnie pracują partnerzy handlowi Grupy LEW, są urządzeniami wieloaplikacyjnymi, co oznacza że Spółka może w prosty sposób dodawać do swojej oferty nowe produkty, bądź usługi. Przykładowo mogą to być płatności za usługi internetowe, płatności za rachunki, programy lojalnościowe, czy płatności kartą.

PG

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas