Microsoft wyśmiewa prezentację nowych iPhone’ów
Apple miało wczoraj swój wielki dzień. Po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowano nowe iUrządzenia i wielu fanów już nie może się doczekać, aby położyć swoje łapki na świeżych iPhone’ach. Tymczasem Microsoft wykorzystuje tę chwilę do wprowadzenia własnego marketingu, wyśmiewając prezentację telefonów sygnowanych logiem nadgryzionego jabłka.
Agresywna polityka marketingowa to chyba najlepsze, co Microsoft ma do zaoferowania w przypadku urządzeń przenośnych. O ile w desktopowych systemach operacyjnych firma z Redmond wiedzie prym, tak Windows Phone (wraz z urządzeniami Nokii) nie razi sobie zbyt dobrze na poletku smartfonów. Nie przeszkadza to jednak wprawnym marketingowcom wbijać szpile w Apple.
Na pierwszy ogień poszedł iPhone 5S. Na oficjalnym profilu Windows Phone na Facebooku pojawił się wpis, zachwalający pięć najważniejszych funkcji Nokii Lumii 1020, zaczynających się na literę "S". W skrócie - 5S. Z kolei Nokia (która również należy do Microsoftu) nawiązała do kolorowego iPhone 5C, twierdząc, że imitacja jest najlepszą formą pochlebstwa. To nie pierwszy raz, gdy Microsoft wytacza ogromne działa przeciwko swoim konkurentom. Co myślicie o takiej strategii marketingowej?