Najwięcej zdobył Plus, najmniej Era

W pierwszym kwartale 2007 roku najwięcej nowych klientów zyskała komórkowa sieć Plus. Najmniej nowych abonentów zdobyła Era, mimo najwyższych wśród operatorów wydatków na reklamę w tym okresie - wynika z analizy "Gazety Prawnej".

article cover
AFP

"Gazeta Prawna" przypomina, że Polkomtel, operator sieci Plus, na początku kwietnia sygnalizował, że w pierwszym kwartale zdobył ponad 600 tys. klientów, czyli ma ich ponad 12,6 mln.

Z wyliczeń "Gazety Prawnej" wynika, że PTC, operator sieci Era i Heyah, a także P4, operator sieci Play, pozyskali łącznie co najwyżej 197 tys. klientów.

Jak podaje "Gazeta Prawna", powołując się na dane Expert Monitor, w pierwszych trzech miesiącach roku, PTC na reklamę wydał 60,2 mln zł, Polkomtel - 56,1 mln zł (jako jedyny zwiększył w tym okresie wydatki na reklamę), PTK Centertel - 45,4 mln zł, Play - 16,5 mln zł. Najbardziej efektywny był Polkomtel, którego zdobycie nowego klienta kosztowało 93 zł, w sieci Orange - 175 zł.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas