Plus poprawia jakość obsługi klienta

Komórkowa sieć Plus mimo zmiany właściciela jest w trakcie zmiany wizerunku. Operator stawia na poprawę jakości obsługi klienta oraz możliwość "dotknięcia usług" w salonach sprzedaży usług. Najwięcej nowych umów dotyczy obecnych klientów.

Plus - po wykupieniu przez Solorza - walczy o klientów
Plus - po wykupieniu przez Solorza - walczy o klientówAFP

- Już w niektórych miejscach widać, że jest nowy wystrój sklepów. Chcemy, żeby klient miał dostęp do usług dodanych które oferujemy, żeby mógł na żywo sprawdzić jak one funkcjonują. Chcemy by klient mógł dotknąć telefon - mówi w wywiadzie dla Wyborcza.biz Bogusława Matuszewska, wiceprezes spółki Polkomtel do spraw sprzedaży oraz IT.

Dodaje, że klienci stawiający na jakość usług oraz zadowoleni z obsługi klienta rzadko zmieniają operatora. Proces zmiany wizerunku obejmie prawie 900 sklepów Plusa w całej Polsce. Możliwość przetestowania usług to tak wizja przyszłości - powszechność internetu w komórce powoduje, że klienci korzystają z różnych aplikacji mobilnych. Nadal jednak największą barierą są ceny urządzeń multimedialnych (np. tabletów).

W ostatnim czasie, dzięki technologii CDMA, komórkowa sieć Plus postawiła na rozwój Internetu na terenach mniej zurbanizowanych. Nowy właściciel Polkomtela także zapowiada inwestycje rozwój w Internet, między innymi z wykorzystaniem technologii LTE. Dodatkowo operator uruchomił usługę dyspozytorską, przydatną przy okazji sytuacji kryzysowych czy przy okazji organizacji dużych imprez.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas