Problemy z Apple Pay. Podwójnie obciążone konta

​W Stanach Zjednoczonych Apple Pay - nowa funkcja giganta z Cupertino - już działa. Okazuje się, że niektórzy klienci mają z nią problem i skarżą się na podwójne obciążenia konta.

Apple znów sprawia problemy. Tym razem nie bezpośrednio
Apple znów sprawia problemy. Tym razem nie bezpośrednioAFP

Apple Pay, czyli usługa pozwalająca dokonywać płatności za pomocą iPhone'ów 6 i 6 Plus wystartowała w poniedziałek. Od tego czasu wykonano już tysiące transakcji, ale część klientów zauważyła, że ich karta została obciążona dwukrotnie tą samą kwotą.

Problem dotyczy klientów Bank of America, a jego zaistnienie nie jest winą Apple. Przedstawiciele banku potwierdzili usterkę i przekazali, że pracują nad stosowną poprawką.

Apple Pay umożliwia dokonać płatności w ponad 200 000 miejsc w Stanach Zjednoczonych, a nawet w Polsce, np. w sieci McDonald's.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas