Quibi straciło większość użytkowników po okresie próbnym
Aplikacja Quibi straciła dużą liczbę użytkowników, którzy zrezygnowali po darmowym okresie próbnym. Twórcom nie udało się utrzymać zainteresowania widzów.
Ostatnie dni były decydującymi dla Quibi - aplikacja mogła bowiem sprawdzić, ile osób korzystających z darmowego planu zamieni się w płatnych subskrybentów. Okazuje się, że około 8 proc. z 910 tys. użytkowników przedłużyło swój abonament. Oznacza to, że liczba osób, które zrezygnowały z kontynuowania swojego planu subskrypcyjnego wyniosła aż... 92 proc. W ramach bezpłatnego okresu próbnego, użytkownicy Quibi posiadali dostęp do wszystkich treści przez aż trzy miesiące. Od kilku tygodni aplikacja udostępnia jednak znacznie krótszy, dwutygodniowy okres na wypróbowanie działania samego programu.
Co ciekawe, przedstawiciele Quibi informują, iż raport związany z kiepską konwersją użytkowników jest błędny, a sami programiści notują znacznie lepsze wyniki związane z klientami oraz wykupowanymi przez nich planami abonamentowymi. Sprawa ma dotyczyc przejścia po 90 oraz 14 dniach okresu próbnego.