Robert Downey Jr. weźmie udział w promocji marki HTC

Robert Downey Jr., znany w ostatnim czasie z takich filmów jak "Iron Man" czy "Sherlock Holmes", zostanie na najbliższe dwa lata twarzą marki HTC. Według informacji serwisu Bloomberg, jego kontrakt opiewa na 12 mln dolarów.

Robert Downey Jr., czyli Iron Man, ma pomóc HTC w odzyskaniu klientów
Robert Downey Jr., czyli Iron Man, ma pomóc HTC w odzyskaniu klientówAFP

Gwiazda pojawi się w telewizji, internecie, w prasie oraz na billboardach - nie wiadomo jeszcze, jaki będzie temat przewodni całej kampanii. Downey Jr. będzie mógł jednak odrzucić niektóre pomysły HTC - jeśli te mu się nie spodobają. - Nie będziemy na razie niczego komentować - powiedziała serwisowi Bloomberg Sally Julien, rzecznik prasowy HTC.

HTC, pomimo doskonałej premiery, jaką jest HTC One, nadal walczy z silną konkurencją w postaci Samsunga, Apple oraz chińskiego HTC. A część byłego kierownictwa firmy tworzy zupełnie nową markę.  Obecność tak popularnego aktora ma pomóc w odzyskaniu klientów.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas