Robert Downey Jr. weźmie udział w promocji marki HTC
Robert Downey Jr., znany w ostatnim czasie z takich filmów jak "Iron Man" czy "Sherlock Holmes", zostanie na najbliższe dwa lata twarzą marki HTC. Według informacji serwisu Bloomberg, jego kontrakt opiewa na 12 mln dolarów.
Gwiazda pojawi się w telewizji, internecie, w prasie oraz na billboardach - nie wiadomo jeszcze, jaki będzie temat przewodni całej kampanii. Downey Jr. będzie mógł jednak odrzucić niektóre pomysły HTC - jeśli te mu się nie spodobają. - Nie będziemy na razie niczego komentować - powiedziała serwisowi Bloomberg Sally Julien, rzecznik prasowy HTC.
HTC, pomimo doskonałej premiery, jaką jest HTC One, nadal walczy z silną konkurencją w postaci Samsunga, Apple oraz chińskiego HTC. A część byłego kierownictwa firmy tworzy zupełnie nową markę. Obecność tak popularnego aktora ma pomóc w odzyskaniu klientów.