Spirit - nowe oprogramowanie Mio

Mio, producent przenośnych urządzeń nawigacyjnych (PND), ogłosił swoją nową strategię produktową i technologiczną, prezentując najnowsze produkty z oprogramowaniem nawigacyjnym Mio Spirit.

Mio Moov S555
Mio Moov S555materiały prasowe

Chcąc stworzyć system nawigacyjny, który koncentruje się na potrzebach użytkowników, Mio przeprowadziło międzynarodowe badania, żeby poznać opinie klientów w różnych grupach wiekowych. Same prace nad opracowaniem oprogramowania trwały dwa lata. Mio Spirit został zaprojektowany w taki sposób, aby ułatwić zarówno fazę planowania, jak i etap samej podróży. Nie jest to już zwykły system, prowadzący od punktu A do B. Urządzenie pomaga użytkownikom odkryć więcej informacji o punktach docelowych oraz o trasie, którą się poruszają. Mio Spirit ma wykorzystywać intuicyjny interfejs użytkownika, wymagający mniejszej liczby kliknięć w celu odszukania potrzebnych informacji.

Planowanie: Aplikacja Mio More Desktop instalowana na komputerze osobistym pomaga zaplanować trasę wykorzystując te same dane mapowe i POI, jakie znajdują się w urządzeniu. Oprogramowanie NavPix do nawigacji wg zdjęć oraz fabrycznie wczytane przewodniki turystyczne pomagają planować trasę i oferują szczegółowe informacje o ważnych punktach.

Podróż: widok TrueMaps wzorowany jest na wyglądzie tradycyjnej mapy papierowej.

Poznawanie: tryb Explore Mode ułatwia przeglądanie map w poszukiwaniu wszystkich pobliskich punktów POI, oszczędzając czas i wysiłek, jaki zwykle wiązał się z wykorzystaniem wielu warstw menu. Dostęp do rozbudowanych informacji o punktach POI ułatwia zintegrowany Przewodnik Turystyczny, pomagający użytkownikom łatwiej odkrywać nowe miejsca. Mio Spirit zmienił także wyszukiwanie według słów kluczowych, które ułatwia odnajdywanie punktów POI. Zamiast wprowadzać dokładną nazwę np. restauracji, wystarczy wpisać jej część, np. "café", aby odszukać wszystkie pobliskie punkty POI z "café" w nazwie.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas