"Klapki na oczy" dla… pracowników open space

Japońskie studio zajmujące się projektowaniem, Future Life Factory, zbiera fundusze na projekt, który można uznać za dość kontrowersyjny - ich Wear Space przypomina bowiem coś, co powszechnie określa w przypadku jeździectwa jako… klapki na oczy.

Future Life Factory określa swój gadżet jako okulary peryferyjne, dzięki którym pracownik korzystający z open space będzie mógł się skupić na swoich zajęciach, Wear Space to zawinięty panel z tkaniny, ograniczający pole widzenia o około 60 procent. Studio projektowe pamiętało nawet o słuchawkach bezprzewodowych z opcją redukcji szumów. Oczywiście japońscy projektanci zakładają, że Wear Space można również wykorzystać w innych sytuacjach. Na przykład... w barze, kiedy szukamy odrobiony prywatności.

Sugerowana cena gadżetu - jeśli uda się uzbierać wystarczająco pieniędzy na produkcję - wyniesie 250 dolarów.

Reklama

Trudno sobie wyobrazić, aby Wear Space stało się standardem w miejscu pracy. Z drugiej jednak strony, korporacje miewają bardzo dziwne pomysły.


 

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy