300 dni, 30 hoteli - Marriot szuka chętnych do darmowej podróży dookoła świata

Jedno z najpopularniejszych przedsiębiorstw hotelarskich - Marriott Hotels & Resorts – poszukuje trzech twórców internetowych specjalizujących się w tworzeniu klipów na platformie TikTok, aby wysłać ich w trwającą prawie rok podróż dookoła świata. Influencerzy mieliby dokumentować swoją wyprawę, gwarantując firmie dobrą reklamę.

article cover
Twitter

Sieć hoteli Marriott wychodzi z niezwykle atrakcyjną ofertą pracy skierowaną do entuzjastów mediów społecznościowych. Jeśli twoimi dwie największymi pasjami są podróże i TikTok, być może, jest to idealna propozycja właśnie dla ciebie - o ile spełniasz wymogi.

Przedsiębiorstwo zamierza wysłać w trwającą nawet 300 dni podróż dookoła świata trzech twórców internetowych specjalizujących się w tworzeniu treści na wspomnianej platformie. W tym czasie będą oni nocować w 30 hotelach marki rozmieszczonych w różnych zakątkach naszej planety.

Oczywiście w pełni opłacone zostaną również loty między destynacjami, a uczestnicy projektu dostaną również bony podarunkowe na najróżniejsze usługi oferowane w danych miejscach. Celem kampanii ma być ożywienie wstającej z kolan po pandemii turystyki, poprzez zachęcenie do podróżowania.

- Ta inicjatywa ma na celu pobudzić motywację do podróżowania. Prawdziwa podróż dookoła świata pozwoli widzom i potencjalnym poszukiwaczom przygód w pełni doświadczyć każdego z odwiedzonych przez zwycięzców miejsc - stwierdził Brian Povinelli, jeden z wiceprezesów firmy.

Niestety, oferta skierowana jest wyłącznie do stałych mieszkańców Stanów Zjednoczonych, którzy ukończyli 21 rok życia. Co ciekawe, skusić się na nią mogą także osoby pracujące zdalnie, gdyż elastyczność podróży pozwala na łączenie tych dwóch rzeczy.

- Podróże są bez wątpienia jednym z najsilniejszych narzędzi, jakie mamy, aby zbliżać ludzi, poszerzać horyzonty i wspierać rozwój - przekonuje Brian Povinelli.

Aby zgłosić swoją kandydaturę, wystarczy do 18 marca bieżącego roku umieścić na platformie TikTok klip zawierający hashtagi - #30stays300days oraz #contest. W nagraniu należy odpowiedzieć na pytanie "Jak ukształtowały cię podróże?" i wyjaśnić, dlaczego właśnie ty powinieneś wyruszyć w tę niezwykłą przygodę. Na początku kwietnia przedstawiciele sieci Marriott skontaktują się ze zwycięzcami.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas