Ma kształt gitary, a laserowe struny sięgają nieba. Zobacz hotel dla fanów muzyki rozrywkowej

Choć niezwykłych budynków na świecie jest mnóstwo, to ten jest jedyny w swoim rodzaju. Hard Rock Hotel & Casino to obiekt dla fanów muzyki, nie tylko wypełniony jest eksponatami związanymi z gwiazdami, ale także gości najbardziej znane zespoły muzyczne. Jednak to, co najbardziej go wyróżnia to niezwykły kształt gitary, który nocą rozświetlają neony, a sześć laserów na dachu imituje struny sięgające aż do chmur.

Hotel stał się punktem orientacyjnym okolicy
Hotel stał się punktem orientacyjnym okolicyDCL - Design Communications Ltd.Facebook

Hard Rock Hotel & Casino wybudowany został w Hollywood, ale nie tym w Los Angeles tylko na... Florydzie. Hollywood to miasto położone w obszarze metropolitalnym Miami nad Oceanem Atlantyckim. Liczy nieco ponad 153 tys. mieszkańców. Jest częścią szerszej inwestycji, której wartość szacuje się na 1,5 miliarda dolarów. Łączy luksusowe zakwaterowanie z niezwykłym pokazem świateł.

Klai Juba Wald zaprojektował budynek tak, by stał się punktem orientacyjnym południowej Florydy. Ma 134 piętra i wznosi się na 122 metry ponad ziemię. Oferuje pokoje hotelowe, restauracje, szereg odkrytych basenów. Dzięki 2,4 milionom świateł LED, mapowaniu wideo i laserom fasada zdolna jest do prezentacji wielu efektów wizualnych. Za te efekty odpowiadają firmy DCL z Bostonu i float4 z Montrealu.

Najważniejsza jest tu muzyka i rozrywka

Choć coraz częściej piszemy o obiektach, które mają w jak najmniejszym stopniu oddziaływać na środowisko i integrować się z przyrodą, rdzeniem marki Hard Rock jest muzyka i rozrywka. Podczas pokazów i koncertów elewacja świeci różnymi kolorami, z różną prędkością, ze zmiennymi wzorami i kierunkami, w zależności od sekwencji. Sześć laserów tworzy gitarowe "struny" sięgające nocnego nieba. Można je zobaczyć z wielu kilometrów, dzięki czemu hotel pełni rolę latarni morskiej dla rozrywki.

Trzy wyjątkowe pokazy uczynią z tego hotelu prawdziwą atrakcję południowej Florydy w nadchodzących latach.
powiedział Jeff Gantz, dyrektor ds. technologii kreatywnych w DCL

— Przed pokazem mamy moment, w którym instalacja jest w stanie uśpienia; światła są nastrojowe, płynne — powiedział Antoine Saint-Maur, dyrektor ds. multimediów w firmie float4 — W tym momencie chcemy, aby goście mogli zgromadzić się w oczekiwaniu, wspólnie oczekując rozpoczęcia pokazu. Kiedy w Las Vegas ludzie udają się na pokaz fontann Bellagio jest ten krótki okres, w którym czas stoi w miejscu, gdy z niecierpliwością wszyscy zbierają się na to jedyne monumentalne przeżycie. To uczucie, chcemy tu stworzyć za pomocą programów, chcemy stworzyć moment, w którym goście i fani hard rocka będą mogli się spotkać i obejrzeć pokaz.

Przeczytaj także:

Stracił obie ręce w wypadku. Pobił rekord Guinnessa autem wyścigowym Interia.tv
INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas