Reklama

26 milionów widziało, jak udawał ducha

Dobry żart, tynfa wart - mówi staropolskie przysłowie. A ile wart jest żart, który przez tydzień obejrzało 26 milionów? Z pewnością nieco więcej...

Pomysł z robieniem kawałów pracownikom restauracji typu drive-thru jest znany od lat. Widzieliśmy już wiele filmów kręconych podczas akcji tego typu, ale wciąż znajdują się dowcipnisie, będący w stanie zaskakiwać...

Jeden z nich, to niejaki Magic Of Rahat, który na swoim kanale YouTube wymyśla przeróżne sposoby robienia ludzi w bambuko. Tym razem internetowy zgrywus postanowił... przebrać się za samochodowy fotel.

"Zbudowałem przebranie w kształcie fotela i założyłem na siebie, aby zobaczyć, jak sprzedawcy reagują na samochód podjeżdżający do okienka bez kierowcy" - tłumaczy Magic of Rahat na swoim filmie zatytułowanym "Drive Thru Invisible Driver Prank".

Dzięki zainstalowanej w samochodzie kamerze, możemy zobaczyć na własne oczy, jak zachowują się sprzedawcy, których nabrał na numer z duchem za kierownicą. Przerażenie, zaskoczenie, niedowierzanie - to ich najczęstsze reakcje.

Żart niebywale spodobał się internautom. W niespełna tydzień na kanale YouTube obejrzało go... 26 milionów widzów! Jeśli nie mieliście jeszcze tej okazji, możecie zrobić to teraz. Miłej zabawy!

Reklama



INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: duch | żart | At The Drive-In

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy