Gdyby Facebook warzył piwo...

Ta dyskusja o piwie zaczęła się... przy piwie. Kilku projektantów zaczęło się zastanawiać, jak wyglądało i smakowałoby, gdyby warzył i sprzedawał je na przykład Facebook. Rozgorzała dyskusja, zaczęły padać kolejne pomysły, koncepcje. A gdy poziom alkoholu opadł, pomysł doczekał się realizacji. Tak ekipa Printsome opracowała pięć nieistniejących fantasy-piw w oparciu o filozofię kilku wielkich firm i marek. Prezentujemy wam wyniki ich spontanicznej pracy, jako dowód, że czasem łyk piwa = łyk inspiracji...

article cover
Printsomemateriały prasowe

Gdyby Facebook warzył piwo...

Ta dyskusja o piwie zaczęła się... przy piwie. Kilku projektantów zaczęło się zastanawiać, jak wyglądało i smakowałoby, gdyby warzył i sprzedawał je na przykład Facebook. Rozgorzała dyskusja, zaczęły padać kolejne pomysły, koncepcje. A gdy poziom alkoholu opadł, pomysł doczekał się realizacji. Tak ekipa Printsome opracowała pięć nieistniejących fantasy-piw w oparciu o filozofię kilku wielkich firm i marek. Prezentujemy wam wyniki ich spontanicznej pracy, jako dowód, że czasem łyk piwa = łyk inspiracji...

Nike Beer: Po prostu je wypij. Niskokaloryczne piwo. Stworzone dla ludzi, którzy korzystają z życia, ale potrafią też o siebie dbać. Orzeźwiające, zawiera taurynę!Printsomemateriały prasowe
iBeer: Pij odmiennie. Czyste i proste piwo o lekkim, jabłkowym posmaku. Powiecie, że to cydr, ale to coś zupełnie innego. Konceptualne, organiczne połączenie piwa z jabłkiem...Printsomemateriały prasowe
Facebrew: Piwo, które łączy wszystkich. Nowoczesne, ale i klasyczne. Niebieska etykieta, a w butelce jasne, słodkogorzkie piwo. Posmakuje każdemu.Printsomemateriały prasowe
Drinksome: You drink awesome. Jasne piwo, łączące składniki z całego świata. Nigdy o nim nie słyszałeś, ale gdy spróbujesz - od razu zakochasz się w smaku!Printsomemateriały prasowe
Arsenal: Go drunnkers! Ciemne piwo z historią. Poziom alkoholu większy, niż przeciętny. Smak pełen emocji i pasjiPrintsomemateriały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas