Kierowca "solarki" - zimą nie ma gorszego zawodu

Bycie kierowcą pługopiaskarki to ciężki kawałek chleba
Bycie kierowcą pługopiaskarki to ciężki kawałek chlebaINTERIA.PL
Drogi poza wielkimi miastami są znacznie trudniejsze do utrzymania. Lewa strona - odśnieżona, po prawej - nieodśnieżona
Drogi poza wielkimi miastami są znacznie trudniejsze do utrzymania. Lewa strona - odśnieżona, po prawej - nieodśnieżonaINTERIA.PL

W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanie

W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanie
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanieINTERIA.PL
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanie
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanieINTERIA.PL
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanie
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanieINTERIA.PL
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanie
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanieINTERIA.PL
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanie
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanieINTERIA.PL
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanie
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanieINTERIA.PL
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanie
W bazie służb odpowiedzialnych za odśnieżanieINTERIA.PL
Z lewej Unimog, czyli pojazd do zadań specjalnych - idealny na wąskie drogi
Z lewej Unimog, czyli pojazd do zadań specjalnych - idealny na wąskie drogiINTERIA.PL
Wnętrze Unimoga - na próżno szukać tu luksusów. Kierowcy nie korzystają nawet z radia
Wnętrze Unimoga - na próżno szukać tu luksusów. Kierowcy nie korzystają nawet z radiaINTERIA.PL
W odśnieżarce drążków jest znacznie więcej niż w zwyczajnym samochodzie
W odśnieżarce drążków jest znacznie więcej niż w zwyczajnym samochodzieINTERIA.PL

Patrol pługopiaskarki

Patrol pługopiaskarki
Patrol pługopiaskarkiINTERIA.PL
Patrol pługopiaskarki
Patrol pługopiaskarkiINTERIA.PL
Patrol pługopiaskarki
Patrol pługopiaskarkiINTERIA.PL
Patrol pługopiaskarki
Patrol pługopiaskarkiINTERIA.PL
Patrol pługopiaskarki
Patrol pługopiaskarkiINTERIA.PL
Patrol pługopiaskarki
Patrol pługopiaskarkiINTERIA.PL
Przed akcją pojazdy muszą zaoptarzyć się w materiał do posypywania dróg
Przed akcją pojazdy muszą zaoptarzyć się w materiał do posypywania drógINTERIA.PL
Unimog z opuszczonym pługiem - średnia prędkość przejazdu wynosi od 18 do 24 km/h
Unimog z opuszczonym pługiem - średnia prędkość przejazdu wynosi od 18 do 24 km/hINTERIA.PL
Pługopiaskarka w czasie patrolu
Pługopiaskarka w czasie patroluINTERIA.PL
Przeprawa przez most nie należy do najłatwiejszych - Unimog ledwie się na nim zmieścił
Przeprawa przez most nie należy do najłatwiejszych - Unimog ledwie się na nim zmieściłINTERIA.PL
Odśnieżanie poza miastem to udręka i sprawdzian dla umiejętności kierowania pojazdem na wąskich drogach
Odśnieżanie poza miastem to udręka i sprawdzian dla umiejętności kierowania pojazdem na wąskich drogachINTERIA.PL
Akcja nie kończy wraz ze zjazdem do bazy. Często trzeba zająć się naprawą samochodu
Akcja nie kończy wraz ze zjazdem do bazy. Często trzeba zająć się naprawą samochoduINTERIA.PL
W czasie patrolu został uszkodzony pług. Trzeba naprawić go przed kolejnym wyjazdem na akcję
W czasie patrolu został uszkodzony pług. Trzeba naprawić go przed kolejnym wyjazdem na akcjęINTERIA.PL
Praca przy odśnieżaniu dróg trwa całą dobę. Na zdjęciu: pan Bogdan daje instrukcje pracownikowi udającemu się na akcję
Praca przy odśnieżaniu dróg trwa całą dobę. Na zdjęciu: pan Bogdan daje instrukcje pracownikowi udającemu się na akcjęINTERIA.PL