Manifest ZEW for men: Redefinicja współczesnego mężczyzny

Manifest to próba określenia na nowo roli mężczyzny w zmieniającym się świecie /materiały prasowe
Reklama

​Od lat stereotypy wpływają na społeczne oczekiwania wobec mężczyzn, na ich własne potrzeby, samoocenę i tożsamość. Dlatego marka ZEW for men stworzyła wyjątkowy film, który zaprasza do refleksji i redefiniuje współczesnego "prawdziwego mężczyznę" - szukającego równowagi pomiędzy odpowiedzialnością, a chęcią ciągłego poszukiwania, pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym, a odkrywaniem pasji i świata natury.

Męskie role podlegają obecnie ewolucji, zmieniają się oczekiwania wobec męskości, a potrzeby samych mężczyzn ulegają ewolucji. Dzisiaj potrzebujemy dyskusji na ten temat. Bo te zmiany i nowe potrzeby to nie tylko nietrwała moda na zarost i konkretną fryzurę, czy ulotnych trendów, jak sposoby czesania lub golenia. Ani potoczne wyobrażenia, opinie czy stereotypy. 

Stare porzekadło mówi, że każdy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i zasadzić drzewo, jednak definicja męskości zmieniła się na przestrzeni lat. Ale współczesny "prawdziwy mężczyzna" to już nie lider, łowca czy zdobywca, ale świadomy, wrażliwy i empatyczny partner, odpowiedzialny ojciec, troskliwy syn, często skupiony na pracy, ale oddany także swoim pasjom. 

Reklama

To ktoś, kto rozumie siebie, zna swoje potrzeby i możliwości. Dba o relacje z bliskimi i jest ważną częścią rodziny, społeczeństwa i świata. Współczesny mężczyzna idzie własną drogą - nie rezygnuje z swoich zainteresowań, podróżuje, realizuje marzenia, podejmuje wyzwania, przekracza granice. Wybiera świadomie i pozostaje wierny sobie. Stara się żyć w zgodzie z naturą, która wyznacza odwieczny rytm życia. 

- Nasze życie to ciągłe poszukiwanie balansu pomiędzy byciem częścią rodziny, społeczności i świata, a dążeniem do zrozumienia siebie, swoich potrzeb i możliwości  - mówi Marcin Mróz, Head of Sales w ZEW for men. - Dlatego przygotowaliśmy Manifest, który wyraża to dumne podejście. Jedno i drugie kochamy, jedno i drugie jest dla nas ważne. Męskość w rozumieniu marki zawiera się w dwóch wartościach: odpowiedzialności i wolności.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy