Spot LINK4 z nagrodą!

Konkurs Papaya Young Directors 2017 rozstrzygnięty. Zwycięzcą tegorocznej, czwartej już edycji, został Jakub Gutkowski, autor filmu „Back”, który powstał dla polskiego ubezpieczyciela LINK4.

LINK4
LINK4materiały promocyjne

Ideą konkursu Papaya Young Directors jest wyłonienie z rynku młodych twórców, którzy potrafią zrealizować ciekawy film reklamowy na podstawie briefu otrzymanego od firmy. Film o ubezpieczeniach turystycznych, stworzony według briefu LINK4, otrzymał Grand Prix w tym konkursie.

- Nikt lepiej nie trafi do młodych ludzi niż oni sami. Dlatego tak bardzo stawiamy na młodych twórców, premiujemy ich kreatywność, świeżość i brak schematów. Bo taka też jest nasza firma - nie boi się technologicznych nowości i jest innowacyjna pod każdym względem, zarówno w marketingu, jak i w swoich produktach - mówi Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4

W tegorocznej edycji konkursu Papaya Young Directors, powstało 21 filmów - dla LINK4, Allegro, Black Red White, Co Jest Grane 24, Hortex, Huawei, Mastercard, Radio Zet Chilli i Rossmann.

Tekst został dostarczony przez LINK4.

materiały promocyjne
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas