Instagram wprowadza funkcję zakupów do 46 krajów

Po trzech miesiącach testów Instagram uruchomił funkcję Shopping in Stories w 46 krajach. Dzięki tej opcji użytkownicy będą mogli kupować produkty bezpośrednio za pomocą aplikacji.

Instagram wprowadza funkcję zakupów do aplikacji
Instagram wprowadza funkcję zakupów do aplikacji123RF/PICSEL

Specjalnie zaprojektowane funkcje e-commerce maja pozwolić użytkownikom na zakupy wprost ze zdjęcia. Dodatkowo, na Instagramie pojawi się specjalna karta pozwalająca na robienie zakupów przy wykorzystaniu opcji "Eksploruj" -  użytkownicy otrzymają propozycje na podstawie marek, którymi się interesują lub z którymi wchodzą w interakcję.

Wprowadzenie funkcji Shop in Stories umieszcza Instagram na bardzo mocnej pozycji, która zagraża aplikacjom takim, jak chociażby Snapchat.

Nie pozostaje nic innego, jak tylko korzystać.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas