Awaria w Santanderze. Nie działa aplikacja i logowanie do banku (AKTUALIZACJA)

Nie działa bankowość internetowa w Santander Bank Polska. "Przepraszamy za utrudnienia. Usuwamy problem" - czytamy na stronie logowania do banku. Klienci zwracają uwagę, że mają dzisiaj problem z logowaniem do aplikacji mobilnej i konta na stronie internetowej.

O tym, że są problemy z dostępem do bankowości internetowej Santandera świadczą zgłoszenia w serwisie Downdetector. Pierwsze zaczęły spływać w piątek około 12:30. 

Aplikacja nie działa, wpłatomaty nie działają, bankomaty nie działają. Masakra jakaś - komentuje pani Agnieszka. 

Raporty spływają z całego kraju. Na mapie zgłoszeń są m.in. Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź i Trójmiasto. 

Dosłownie 10 minut temu jeszcze udało mi się zalogować normalnie poprzez stronę, a teraz problem techniczny - napisał jj.

Reklama

Zgłoszenia o awarii są także pod postami na Facebooku banku. 

Co jest z aplikacją? - zapytała pani Dominika. Pracownik Santandera odpisał: "Możesz mieć problem z zalogowaniem się. Pracujemy już nad usunięciem utrudnień".

To kolejny bank, który ma problemy z dostępem do konta internetowego w ostatnich dniach. Wczoraj informowaliśmy o problemach klientów banku Pekao.

Aktualizacja 13:50: Santander Bank Polska przywrócił już stronę logowania do bankowości internetowej. Na Facebooku podał jednak, że są problemy z dostępem do konta z poziomu aplikacji mobilnej. Klienci w komentarzach w mediach społecznościowych zwracają uwagę, że Santander Bank Polska od niedawna ma nową aplikację, z którą regularnie są problemy. 

Aktualizacja 15:20: Nadal jest problem z logowaniem do aplikacji i bankowości internetowej Santander Bank Polska. W serwisie Downdetector nie maleje liczba zgłoszeń awarii. Bank poinformował klientów, że usuwanie problemu może potrwać kilka godzin. 

Pracownicy banku informują też, że nie ma problemu z kartami wydanymi przez Santander i można płacić nimi w sklepach oraz korzystać z bankomatów.

Aktualizacja 18:15: Bank poinformował o godzinie 17:55, że aplikacja mobilna i logowanie do banku już działają poprawnie i można korzystać z usług internetowych. "Nasza aplikacja mobilna dzisiaj nie działała tak jakbyśmy chcieli. Pojawiły się problemy z logowaniem oraz autoryzacją przelewów (...) Obecnie aplikacja działa poprawnie" - czytamy na Facebooku Santander Bank Polska. 

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama