W Ikei zrobiło się kolorowo. Firma wprowadza do oferty tanie głośniki Bluetooth
Ikea ogłosiła w portfolio nowe głośniki Bluetooth. Szwedzi przygotowali dwie serie o nazwach KULGLASS oraz SOLSKYDD, które pozwalają na bezprzewodowe przesyłanie dźwięku i są… bardzo kolorowe. Ikea wierzy, że jej nowe głośniki będą idealnie wpasowywać się w różne wnętrza.

Ikea w przeszłości nawiązała współpracę z firmą Sonos i tak powstała seria głośników Symfonisk. Partnerstwo dobiegło końca i nie będzie kontynuowane. Teraz w ofercie szwedzkiego giganta pojawiają się dwie nowe serie o nazwach KULGLASS oraz SOLSKYDD.
Głośniki Bluetooth IKEA KULGLASS oraz SOLSKYDD w dobrych cenach
Głośniki z serii Symfonisk nie były tanie i pewnie to sprawiło, że nie odniosły spektakularnego sukcesu. W przypadku serii KULGLASS oraz SOLSKYDD, które opracowano we współpracy z Tekla Evelina Severin (Teklan), ma być inaczej. Tym razem ceny są niższe.
Głośniki KULGLASS oraz SOLSKYDD mają pojawić się w sprzedaży na wybranych rynkach już w grudniu, a dalsza ekspansja planowana jest na 2026 rok. Ceny mają zawierać się w przedziale od 79,99 dol. (ok. 290 zł) do 139,99 dol. (ok. 510 zł). Kwoty w Polsce na razie nie są znane, ale powinny być zbliżone do tych z przewalutowania z dolarów.
Nowe głośniki bezprzewodowe Ikea są bardzo kolorowe
Ikea tym razem stawia na dużą różnorodność i z głośnikami KULGLASS oraz SOLSKYDD nie zamyka się w standardowych ramach barw. Przeciwnie, bo nowe urządzenia są bardzo kolorowe i Szwedzi wierzą, że wpasują się w różne wnętrza.
Współpraca opiera się na charakterystycznym języku kolorów Teklan i jej sposobie łączenia zabawy z geometryczną formą
Seria KULGLASS obejmuje zabawne lampy z głośnikami inspirowane kształtem lodów. Dostępne będą w kolorze zielonym i czerwonym oraz brązowym w połączeniu z różowym. Linia SOLSKYDD to okrągłe głośniki, które można postawić na meblach lub zamontować na ścianie. W tym przypadku do wyboru również są różne opcje kolorystyczne.
Głośniki bezprzewodowe Ikea KULGLASS oraz SOLSKYDD wpisują się w nową strategię marki, która ma na celu dostarczenie funkcjonalnych gadżetów do domów w niewysokich cenach. Niedawno Szwedzi ogłosili nowe akcesoria dla domu inteligentnego zgodne z Matter, które również są bardzo kolorowe, a przy tym są dostępne w atrakcyjnych cenach.









