Puma i Alife łączą swe siły. Zobacz ich wspólną kolekcję

To uliczny styl wyniesiony na zupełnie inny poziom. Puma prezentuje wyjątkową kolekcję stworzoną w kolaboracji z nowojorską marką Alife.

Alife, marka, której korzenie sięgają roku 1999 od zawsze starała się pokazywać kulturę uliczną prosto z centrum Nowego Jorku, skupiając się na oryginalności i kreatywności.

Concept Store Alife to jedyny w swoim rodzaju butik, w którym znaleźć można imponującą selekcję produktów, które wynoszą uliczny styl na zupełnie nowy poziom. Sklep jest również miejscem gdzie odbywają się regularnie ‘Alife Sessions’, prężnie rozwijające się eventy, na których usłyszeć można największe gwiazdy światowej muzyki.

Kolekcja umiejętnie łączy kreatywność, z której słynie Alife oraz historię i dziedzictwo marki Puma. Ubrania, buty i akcesoria sygnowane logotypami obu marek odzwierciedlają styl ulic Nowego Jorku, integralnej części bogatej historii mody ulicznej.

Reklama

Charakterystycznym elementem kolekcji są jaskrawe printy, motyw przewodni wszystkich kolekcji Alife. Wśród nich znajdziemy zdjęcia słynnego już akwarium z piraniami, które znajduje się we flagowym sklepie oraz elementy logotypu ARC (Alife Rivington Club), butiku urządzonego w stylu klubu dla dżentelmenów, do którego wstęp mają tylko jego członkowie.

Styl ALIFE znajdziemy nie tylko w ubraniach, podobną filozofią kierowano się przy projektowaniu butów. Klasyczne Puma Suede poddano szorstkiemu wykończeniu, które ma nawiązywać do brudnych ulic Lower East Side, dzielnicy gdzie mieścił się pierwszy butik Alife. Podobny styl odnajdziemy w każdym z poszczególnych modeli wchodzących w skład kolekcji.

- Puma jako marka jest jednym z fundamentów branży obuwniczej, dla nas osobiście pozostała integralnym elementem codziennego życia - podkreślają przedstawiciele Alife.

Kolekcja dostępna będzie w sklepach od 14 lutego.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama