Vistula: Kolekcja wiosna-lato 2014
Vistula już dawno zerwała ze swoim konserwatywnym wizerunkiem kojarzącym się z nudnymi, zgrzebnymi uniformami rodem z PRL-u. Dziś co rusz zaskakuje nas różnorodnością i pomysłowością. Nowa kolekcja polskiej firmy na wiosnę lato 2014 dedykowana jest mężczyznom, którzy lato spędzają głównie w mieście, ale i za miastem nie zapominają o dobrym stylu. Twarzą kampanii jest Werner Schreyer, ikona światowej mody. Motywem przewodnim kolekcji Vistuli jest kolor. Optymistyczne barwy - od soczystych po pastelowe - to znak rozpoznawczy modnego mężczyzny. Turkusom, błękitom, zieleniom i czerwieniom towarzyszą odcienie pomarańczy, różu, fioletu i koralu. Jak przystało na ciepłe miesiące, jest radośnie i wyraziście. Kolor rządzi w całej kolekcji - od garnituru, przez dzianiny po szale, buty i okulary przeciwsłoneczne.
Vistula: Kolekcja wiosna-lato 2014
Vistula już dawno zerwała ze swoim konserwatywnym wizerunkiem kojarzącym się z nudnymi, zgrzebnymi uniformami rodem z PRL-u. Dziś co rusz zaskakuje nas różnorodnością i pomysłowością. Nowa kolekcja polskiej firmy na wiosnę lato 2014 dedykowana jest mężczyznom, którzy lato spędzają głównie w mieście, ale i za miastem nie zapominają o dobrym stylu. Twarzą kampanii jest Werner Schreyer, ikona światowej mody. Motywem przewodnim kolekcji Vistuli jest kolor. Optymistyczne barwy - od soczystych po pastelowe - to znak rozpoznawczy modnego mężczyzny. Turkusom, błękitom, zieleniom i czerwieniom towarzyszą odcienie pomarańczy, różu, fioletu i koralu. Jak przystało na ciepłe miesiące, jest radośnie i wyraziście. Kolor rządzi w całej kolekcji - od garnituru, przez dzianiny po szale, buty i okulary przeciwsłoneczne.