Cadillac marszałka Piłsudskiego
Samochód w porównaniu do seryjnych egzemplarzy został podwyższony, aby Piłsudski mógł wsiadać praktycznie wyprostowany, po podwyższeniu pojazd mierzy 198 cm wysokości. Wzmocniono także zawieszenie i zainstalowano większy zbiornik paliwa. Auto jest potężne. Obłożone płytami pancernymi waży nieco ponad 3,5 tony. Ówcześnie był to prawdziwy krążownik szos. Długi na prawie 6 metrów, szeroki na ponad 2 metry. Napędzał go silnik o pojemności 6 litrów, który potrafił rozpędzić potwora do prędkości 100 km/h. Spalał przy tym 30 litrów na 100 kilometrów. Samochód kosztował 70 tys. zł, za co można było kupić kilkanaście samochodów osobowych.
Cadillac marszałka Piłsudskiego
Samochód w porównaniu do seryjnych egzemplarzy został podwyższony, aby Piłsudski mógł wsiadać praktycznie wyprostowany, po podwyższeniu pojazd mierzy 198 cm wysokości. Wzmocniono także zawieszenie i zainstalowano większy zbiornik paliwa. Auto jest potężne. Obłożone płytami pancernymi waży nieco ponad 3,5 tony. Ówcześnie był to prawdziwy krążownik szos. Długi na prawie 6 metrów, szeroki na ponad 2 metry. Napędzał go silnik o pojemności 6 litrów, który potrafił rozpędzić potwora do prędkości 100 km/h. Spalał przy tym 30 litrów na 100 kilometrów. Samochód kosztował 70 tys. zł, za co można było kupić kilkanaście samochodów osobowych.