Specialized Como SL – nowy elektryczny rower
Specialized zaprezentowało swój nowy rower elektryczny Como SL. Jakie technologie znalazły się na jego pokładzie?

Specialized chce sprawić, iż rowery elektryczne staną się bardziej opłacalne. Firma wprowadziła na rynek konstrukcję Como SL, superlekką wersję Como, która obiecuje poprawić czas dojazdu w mieście do pracy. Cała konstrukcja jest o 40 proc. lżejsza od innych, konwencjonalnych rowerów elektrycznych - przynajmniej według zapowiedzi Specialized. Całość powinna być także bardziej zwrotna na ulicach miast.
W ramach jednego ładowania baterii, Specialized Como SL zapewnia do 160 kilometrów zasięgu - wartość tę można zwiększyć przy pomocy specjalnego akcesorium. Como SL ma być także stosunkowo łatwym w utrzymaniu rowerem z opcjonalnym napędem paskowym, wewnętrzną piastą oraz zintegrowanymi kablami. Pełne ładowanie od trzech procent do stu ma zająć dwie godziny i 35 minut. To świetny wynik.

Podstawowy model Specialized Como SL został wyceniony na 4000 dolarów za sztukę. Wszystko to za wersję z łańcuchem KMC, niestandardowymi zębatkami oraz kasetą Shimano i pięciobiegową manetką. Nie wiadomo czy ten sprzęt pojawi się także w polskiej dystrybucji.