Uwaga na batony z GPS-em

Mieszkańcy Wielkiej Brytanii mają szansę wziąć udział w pierwszej kampanii promocyjnej słodyczy, w której wykorzystano lokalizację GPS.

Każdy sposób na promocję jest dobry
Każdy sposób na promocję jest dobryAFP

Grupa docelowa kampanii została ściśle określona. - Uważamy, że akcja promocyjna będzie szczególnie interesująca dla mężczyzn, nakłoni ich do sięgania po niewielkie opakowania czekolady i podwyższy wyniki sprzedaży - powiedział przedstawiciel Nestlé Graham Walker.

Akcję wspiera kampania outdoorowa z 3 tysiącami plakatów oznaczonymi kodami QR, które prowadzą do strony konkursowej. Za pomocą smartfona należy zeskanować kod, by wziąć udział w drugiej części promocji, w której do wygrania są nagrody w wysokości 10 funtów. Na stronie widnieje też aktualna liczba batonów z GPS-em, które pozostały do kupienia.

gizmodo.pl
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas