Billboardy z Raportu Mniejszości

Już możemy zacząć się bać. Cyfrowe billboardy reklamowe zidentyfikują naszą płeć oraz wiek i wyświetlą nam reklamy skierowane specjalnie do nas, jak w Raporcie Mniejszości. W Tokio w Japonii testowane są najnowszej generacji billboardy, które mają wbudowane kamery rozpoznające wiek i płeć.

Już możemy zacząć się bać. Cyfrowe billboardy reklamowe zidentyfikują naszą płeć oraz wiek i wyświetlą nam reklamy skierowane specjalnie do nas, jak w Raporcie Mniejszości. W Tokio w Japonii testowane są najnowszej generacji billboardy, które mają wbudowane kamery rozpoznające wiek i płeć.

Już możemy zacząć się bać. Cyfrowe billboardy reklamowe zidentyfikują naszą płeć oraz wiek i wyświetlą nam reklamy skierowane specjalnie do nas, jak w Raporcie Mniejszości. W Tokio w Japonii testowane są najnowszej generacji billboardy, które mają wbudowane kamery rozpoznające wiek i płeć.

Wszystko po to, aby jeszcze skuteczniej z reklamami trafić do poszczególnych grup docelowych. Pilotażowy projekt potrwa przez rok i zarządzany jest przez aż 11 firm kolejowych. Na tokijskich stacjach zamontowano 27 telewizorów 52-calowych wyposażonych w kamery, które dzięki specjalnemu oprogramowaniu będą badać strukturę kości i włosy.

Reklama

Operatorzy mówią, że nie będą zapisywać obrazów z kamer, interesują ich tylko dane statystyczne, jakie docelowe grupy są najliczniejsze w poszczególnych miejscach. Jak widać w Hollywoodzie już nam zaplanowali przyszłość. Już sobie wyobrażam jakie reklamy będą wyświetlane, jak przejdzie grupa nastolatek. Gdyby do tego dołączyć jeszcze holografię to by się dopiero działo.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy