Billboardy z Raportu Mniejszości
Już możemy zacząć się bać. Cyfrowe billboardy reklamowe zidentyfikują naszą płeć oraz wiek i wyświetlą nam reklamy skierowane specjalnie do nas, jak w Raporcie Mniejszości. W Tokio w Japonii testowane są najnowszej generacji billboardy, które mają wbudowane kamery rozpoznające wiek i płeć.
Już możemy zacząć się bać. Cyfrowe billboardy reklamowe zidentyfikują naszą płeć oraz wiek i wyświetlą nam reklamy skierowane specjalnie do nas, jak w Raporcie Mniejszości. W Tokio w Japonii testowane są najnowszej generacji billboardy, które mają wbudowane kamery rozpoznające wiek i płeć.
Wszystko po to, aby jeszcze skuteczniej z reklamami trafić do poszczególnych grup docelowych. Pilotażowy projekt potrwa przez rok i zarządzany jest przez aż 11 firm kolejowych. Na tokijskich stacjach zamontowano 27 telewizorów 52-calowych wyposażonych w kamery, które dzięki specjalnemu oprogramowaniu będą badać strukturę kości i włosy.
Operatorzy mówią, że nie będą zapisywać obrazów z kamer, interesują ich tylko dane statystyczne, jakie docelowe grupy są najliczniejsze w poszczególnych miejscach. Jak widać w Hollywoodzie już nam zaplanowali przyszłość. Już sobie wyobrażam jakie reklamy będą wyświetlane, jak przejdzie grupa nastolatek. Gdyby do tego dołączyć jeszcze holografię to by się dopiero działo.