Branża motoryzacyjna w rankingu Best Global Brands 2011

Choć do końca roku zostało jeszcze sporo czasu to powoli zaczynają pojawiać się pierwsze podsumowania i zestawienia. Jednym z nich jest coroczny ranking przygotowany przez agencję Interbrand Zintzmeyer & Lux uwzględniający 100 największych firm na świecie. Jak w tegorocznej edycji wypadła branża motoryzacyjna?

Choć do końca roku zostało jeszcze sporo czasu to powoli zaczynają pojawiać się pierwsze podsumowania i zestawienia. Jednym z nich jest coroczny ranking przygotowany przez agencję Interbrand Zintzmeyer & Lux uwzględniający 100 największych firm na świecie. Jak w tegorocznej edycji wypadła branża motoryzacyjna?

Choć do końca roku zostało jeszcze sporo czasu to powoli zaczynają pojawiać się pierwsze podsumowania i zestawienia. Jednym z nich jest coroczny ranking przygotowany przez agencję Interbrand Zintzmeyer & Lux uwzględniający 100 największych firm na świecie. Jak w tegorocznej edycji wypadła branża motoryzacyjna?

Nim przejdziemy do poszczególnych marek i ich pozycji warto wspomnieć jak powstaje ranking Interbrand Zintzmeyer & Lux. O numerze na liście decyduje wartość rynkowa przedsiębiorstwa i kondycja finansowa, a także atrakcyjność dla klientów i jej rozpoznawalność. Wśród 100 najwyżej uplasowaną motoryzacyjną marką jest Toyota, którą ulokowano na miejscu 11. O jedno oczko niżej znalazł się Mercedes. W pierwszej dwudziestce znalazły się jeszcze BMW (15) i Honda (19). Kolejna notowana w rankingu marka pojawia się dopiero na miejscu 47, a jest nią Volkswagen, który o trzy pozycje wyprzedził Forda.

Reklama

Na dalszych miejscach znalazły się jeszcze Audi (59), Hyundai (61), Porsche (72), Nissan (90), Ferrari (99). Warto wspomnieć również o Harleyu Davidsonie. Producent legendarnych motocykli uplasował się na ostatnim, setnym miejscu w rankingi najlepszych światowych marek roku 2011. Pełen raport Interbrand Zintzmeyer & Lux możecie znaleźć.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy