Ewolucja grafiki w grach FPS w ostatnich 20 latach
Grafika w grach komputerowych doszła obecnie do takiego poziomu, że każda kolejna ewolucja wiąże się z ogromnym nakładem środków, a efekty nie są już tak widoczne jak kiedyś. Przekonać się o tym możecie doskonale oglądając ciekawie stworzone porównanie grafiki w grach FPS w ostatnich 20 latach. Jedna gra na jeden rok.
Grafika w grach komputerowych doszła obecnie do takiego poziomu, że każda kolejna ewolucja wiąże się z ogromnym nakładem środków, a efekty nie są już tak widoczne jak kiedyś. Przekonać się o tym możecie doskonale oglądając ciekawie stworzone porównanie grafiki w grach FPS w ostatnich 20 latach. Jedna gra na jeden rok.
Pełna lista tytułów przedstawia się następująco:
- Wolfenstein 3D (1992)
- Doom (1993)
- Dark Forces (1995)
- Quake (1996)
- Quake 2 (1997)
- Half-Life (1998)
- Quake 3 (1999)
- Project IGI (2000)
- Return to Castle Wolfenstein (2001)
- Battlefield 1942 (2002)
- Deus Ex: Invisible War (2003)
- Doom 3 (2004)
- Battlefield 2 (2005)
- Crysis (2007)
- Arma 2 (2009)
- Metro 2033 4A (2010)
- Battlefield 3 (2011)
Jakiś ważny tytuł został pominięty?
Dla porównania możecie .