Fiat Bravo MyLife

Fiat Bravo to model, na którego dobrą sprzedaż bardzo liczono we Włoszech. Niestety mimo wszelkich ku temu predyspozycji i dobrych opinii nie osiągnął on zakładanego poziomu 100 000 egzemplarzy rocznie. Dlatego by poprawić statystyki Fiat wprowadza tańsza i lepiej wyposażoną wersję MyLife.

Fiat Bravo to model, na którego dobrą sprzedaż bardzo liczono we Włoszech. Niestety mimo wszelkich ku temu predyspozycji i dobrych opinii nie osiągnął on zakładanego poziomu 100 000 egzemplarzy rocznie. Dlatego by poprawić statystyki Fiat wprowadza tańsza i lepiej wyposażoną wersję MyLife.

Fiat Bravo to model, na którego dobrą sprzedaż bardzo liczono we Włoszech. Niestety mimo wszelkich ku temu predyspozycji i dobrych opinii nie osiągnął on zakładanego poziomu 100 000 egzemplarzy rocznie. Dlatego by poprawić statystyki Fiat wprowadza tańsza i lepiej wyposażoną wersję MyLife.

Odmianę MyLife poznać można po lśniąco czarnych kratkach grilla i obwódkach świateł przeciwmgielnych, chromowanych klamkach, a także po nowym wzorze dwukolorowych felg ze stopów lekkich. Do wersji tej przewidziano jedynie dwa kolory lakieru nadwozia- szary i czerwony.

Reklama

Auto standardowo wyposażone będzie w fiatowski system multimedialny Blue&Me pozwalający na obsługę telefonu komórkowego przez Bluetooth, czy pobieranie danych do aplikacji Ecodrive, a także odtwarzania muzyki z własnych nośników pamięci USB. Bravo wyposażone jest także w seryjną nawigację satelitarną którą możemy sterować przy pomocy głosu lub standardowych przycisków.

Inne dodatki jakie znajdziemy na jego pokładzie to 6 poduszek powietrznych, ESP, Hill holder ułatwiający ruszanie ze wzniesień, kierownicę i dźwignię zmiany biegów pokryte skórą, elektryczne szyby, oraz światła przeciwmgielne doświetlające zakręty.

Najtańsza wersja wyposażona w benzynowy silnik 1,4, 90 KM będzie sprzedawana we Włoszech za niecałe 15 000 Euro. O ponad 2000 Euro droższe będą odmiany z silnikami diesla, które wyceniono na 17 600 Euro. Za tę cenę można wybrać jednostkę 1.6 Multijet o mocy 120 KM lub 105 KM. Poza tym klienci mogli wybierać między silnikami turbodoładowanymi benzynowymi 1,4 T-Jet 120 KM lub 1,4 MultiAir 140 KM z systemem Start&Stop.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama