Frankfurt: Ford Evos Concept 2011

Rolą samochodów koncepcyjnych jest przede wszystkim pokazanie możliwości technicznych jak i talentu projektantów pracujących dla danej firmy. Innym zadaniem jest prezentacja nowych kierunków rozwoju i stylistyki, która z czasem wykorzystywana jest w modelach produkcyjnych. Wzorcowym przykładem takiego konceptu może być Ford Evos.

Rolą samochodów koncepcyjnych jest przede wszystkim pokazanie możliwości technicznych jak i talentu projektantów pracujących dla danej firmy. Innym zadaniem jest prezentacja nowych kierunków rozwoju i stylistyki, która z czasem wykorzystywana jest w modelach produkcyjnych. Wzorcowym przykładem takiego konceptu może być Ford Evos.

Rolą samochodów koncepcyjnych jest przede wszystkim pokazanie możliwości technicznych jak i talentu projektantów pracujących dla danej firmy. Innym zadaniem jest prezentacja nowych kierunków rozwoju i stylistyki, która z czasem wykorzystywana jest w modelach produkcyjnych. Wzorcowym przykładem takiego konceptu może być Ford Evos.

Ford już kilkukrotnie zaskakiwał udanymi modelami projektowanymi zgodnie z filozofią stylistki New Edge i nieco młodszą Kinetic Design. Jednak Evos ma być wzorem dla zupełnie nowego tzw. globalnego języka projektowania Forda. Stylistyka z tego modelu w pierwszej kolejności zostanie wykorzystana w nowych minivanach i crossoverach, z których pierwszy może pojawić się już w przyszłym roku. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów nowego wzornictwa będzie przednia część nadwozia, w którym najbardziej zauważalnym elementem stanie się atrapa w formie odwróconego trapezu.

Reklama

Najbardziej futurystycznymi elementami tego bardzo atrakcyjnego projektu są otwierane do góry dwie pary drzwi, oraz deska rozdzielcza. Więcej szczegółów na jego temat poznamy w czasie oficjalnej premiery podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy