Głowa już boli od tego wysypu podniebnych taksówek

Podniebne taksówki to będzie niewątpliwie hit najbliższych lat. Maszyny te będą miały za zadanie nie do poznania odmienić rzeczywistość podróżowania po metropoliach na całym świecie. W ostatnim czasie pojawiło się tak dużo projektów, które za cel wzięły sobie...

Podniebne taksówki to będzie niewątpliwie hit najbliższych lat. Maszyny te będą miały za zadanie nie do poznania odmienić rzeczywistość podróżowania po metropoliach na całym świecie. W ostatnim czasie pojawiło się tak dużo projektów, które za cel wzięły sobie...

Podniebne taksówki to będzie niewątpliwie hit najbliższych lat. Maszyny te będą miały za zadanie nie do poznania odmienić rzeczywistość podróżowania po metropoliach na całym świecie.

W ostatnim czasie pojawiło się tak dużo projektów, które za cel wzięły sobie realizację tej niesamowitej wizji podniebnego transportu, że aż głowa boli ().

Teraz swoją maszynę zaprezentowała również firma Workhorse. Ich wynalazek jest znacznie stabilniejszy i bezpieczniejszy od typowych śmigłowców, przynajmniej tak twierdzą jego wynalazcy. Szefowie firmy w swoim zachwycie poszli nawet dalej i oświadczyli, że to jest prawdziwy następca śmigłowców.

Reklama

Octocopter o nazwie SureFly od firmy Workhorse. Fot. Workhorse.

SureFly na swój pokład może wziąć dwóch pasażerów, wzbić się na 1200 metrów ponad ziemię i dostarczyć ludzi lub ładunek, o wadze do 180 kilogramów, na odległość do 112 kilometrów.

Jego cena nie jest mała, bo wynosi 200 tysięcy dolarów, ale swój egzemplarz maszyny zamówiło już tak dużo osób, że zapowiedziano jego masową produkcję, która ma rozpocząć się już za 2 lata.

Octocopter o nazwie SureFly od firmy Workhorse. Fot. Workhorse.

Widocznie więc takie pojazdy mają przed sobą wielką przyszłość. SureFly ma trafić do pierwszych klientów i zacząć odbywać loty transportowe w miastach w 2019 roku

Maszyna odbywa loty w pełni autonomiczne, a zarządzenie nią jest możliwe przez aplikację na smartfona czy tablet. Zobaczcie, jak wygląda ten ciekawy wynalazek.

Źródło: / For. Workhorse

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy