Google wspiera strony „mobilnie” przyjazne

Google wierzy w to, że jeśli szukamy czegoś w sieci za pomocą urządzenia mobilnego, tj. smartfona czy tabletu, to chcielibyśmy, aby wyniki wyszukiwania były dostosowane do naszych potrzeb, czyli pozwalały na taki właśnie dostęp.

Google wierzy w to, że jeśli szukamy czegoś w sieci za pomocą urządzenia mobilnego, tj. smartfona czy tabletu, to chcielibyśmy, aby wyniki wyszukiwania były dostosowane do naszych potrzeb, czyli pozwalały na taki właśnie dostęp.

Google wierzy w to, że jeśli szukamy czegoś w sieci za pomocą urządzenia mobilnego, tj. smartfona czy tabletu, to chcielibyśmy, aby wyniki wyszukiwania były dostosowane do naszych potrzeb, czyli pozwalały na taki właśnie dostęp.

Dlatego też od 21 kwietnia strony przystosowane do korzystania ze sprzętów mobilnych będą lepiej pozycjonowanie w wyszukiwarce Google, a przynajmniej w momencie, kiedy wyszukiwanie przeprowadzane jest z ich wykorzystaniem. Chodzi o to, żeby ułatwić życie użytkownikom, a także zmobilizować autorów stron do pójścia w wersje mobilne – zresztą to nie pierwsza praktyka Google zastosowana w tym celu. Koncern już od dawna przyznaje punkty rankingowe serwisom, które zostały zoptymalizowane pod nowe komputery i urządzenia mobilne, więc to po prostu kolejny krok w tę stronę.

Reklama

Jeśli zaś sami prowadzicie stronę internetową i chcielibyście wiedzieć, czy Google postrzega ją jako „mobilnie przyjazną”, to można to sprawdzić

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy