Hewlett-Packard chce pokonać iPada

Hewlett-Packard razem ze swoim tabletem TouchPad postanowiło wypowiedzieć wojnę cenową Apple, którego iPad niepodzielnie rządzi na rynku tabletów od dłuższego czasu. Dlatego po raz drugi w bardzo krótkim czasie producent ten obniżył znacznie ceny swojego sprzętu.

Hewlett-Packard razem ze swoim tabletem TouchPad postanowiło wypowiedzieć wojnę cenową Apple, którego iPad niepodzielnie rządzi na rynku tabletów od dłuższego czasu. Dlatego po raz drugi w bardzo krótkim czasie producent ten obniżył znacznie ceny swojego sprzętu.

Hewlett-Packard razem ze swoim tabletem TouchPad postanowiło wypowiedzieć wojnę cenową Apple, którego iPad niepodzielnie rządzi na rynku tabletów od dłuższego czasu. Dlatego po raz drugi w bardzo krótkim czasie producent ten obniżył znacznie ceny swojego sprzętu.

Hp TouchPad, który w wersji z 16GB pamięci początkowo kosztował nieco ponad 499 dolarów w zeszłym tygodniu doczekał się obniżki o 50$. Teraz dodatkowo producent postanowił obniżyć ja o kolejne 50 USD i tym samym tablet ten kosztuje teraz 399 dolarów.

Wyposażony jest on w dwurdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon APQ8060 taktowany częstotliwością 1.2 GHz, 1 GB pamięci RAM, 9.7-calowy pojemnościowy ekran dotykowy, moduł WiFi i Bluetooth 2.1, przednią 1.3-megapikselową kamerę, głośniki stereo, baterię o pojemności 6300 mAh i takie bajery jak akcelerometr, kompas, żyroskop czy sensor światła. Do tego niemalże identyczny ekran jak ten zastosowany w iPadzie - 9.7-calowy o rozdzielczości 1024 na 768 pikseli.

Reklama

Tablet od HP ma wymiary 190 na 242 na 13.7 mm przy wadze wynoszącej zaledwie 740 gramów.

Mimo, że działający pod kontrolą systemu WebOS przenośny komputer wyposażony został w bardzo fajny sprzęt to nie zebrał najlepszych recenzji. Głównie był on ganiony za kiepski interfejs oraz bardzo słabą baterię. Widać więc, że HP chce zapobiec sytuacji, w której miliony przestarzałych tabletów będą zalegały w magazynach i poprzez agresywną politykę cenową chce uczynić swój produkt bardziej konkurencyjnym.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy