Jak dobrze wydać 25 tysięcy dolarów

Casey Neistat - reżyser, producent filmowy i jeden z popularniejszych YouTuberów - dostał ostatnio od studia Universal propozycję nakręcenia filmiku promującego film Sekretne życie Waltera Mitty z budżetem na ten cel wynoszącym 25 tysięcy dolarów. I wykorzystał on te pieniądze w sposób najlepszy z możliwych.

Casey Neistat - reżyser, producent filmowy i jeden z popularniejszych YouTuberów - dostał ostatnio od studia Universal propozycję nakręcenia filmiku promującego film Sekretne życie Waltera Mitty z budżetem na ten cel wynoszącym 25 tysięcy dolarów. I wykorzystał on te pieniądze w sposób najlepszy z możliwych.

Casey Neistat - reżyser, producent filmowy i jeden z popularniejszych YouTuberów - dostał ostatnio od studia Universal propozycję nakręcenia filmiku promującego film Sekretne życie Waltera Mitty z budżetem na ten cel wynoszącym 25 tysięcy dolarów.

I wykorzystał te pieniądze w sposób najlepszy z możliwych - każdy cent z tej sumy trafił do ofiar ostatniego tajfunu na Filipinach, a cała akcja wyglądała tak.

O Nestacie zrobiło się głośno w zeszłym roku gdy dostał on podobną propozycję od firmy Nike. Cały budżet reklamowy przeznaczył on wtedy na podróże ze swoim przyjacielem Maxem, a wyszło tak:

Reklama

No i dla przyzwoitości słowo o filmie, który stoi za pieniędzmi dla Filipin. W Polsce premiera Sekretnego życia Waltera Mitty odbędzie się 17 stycznia, a już teraz za oceanem film ten zbiera bardzo mieszane recenzje - niektórym z krytyków bardzo się podoba, a inni z kolei nie mogą go ścierpieć.

Opowiada on historię tytułowego Waltera Mitty, który pracuje jako redaktor w magazynie Life lecz sam wiedzie bardzo nudne życie rekompensując sobie to ciągłymi fantazjami na temat wielkich przygód. W końcu jednak życie stawia przed nim wyzwanie wymagające przeżycia takiej przygody i Walter Mitty wychodzi mu naprzeciw. Tak prezentuje się zwiastun.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy