Jak naprawdę widzą nas inni?

Producent produktów kosmetycznych Dove od jakiegoś czasu wyznacza standardy w tym jak modelowa reklama powinna wyglądać. Tym razem przeszedł on samego siebie przygotowując bardzo interesujący eksperyment. W eksperymencie tym kobiety miały opisywać siebie, a potem opisywały je inne osoby. Na podstawie tego policyjny rysownik tworzył "portret pamięciowy". Dysonans jest ogromny.

Producent produktów kosmetycznych Dove od jakiegoś czasu wyznacza standardy w tym jak modelowa reklama powinna wyglądać. Tym razem przeszedł on samego siebie przygotowując bardzo interesujący eksperyment. W eksperymencie tym kobiety miały opisywać siebie, a potem opisywały je inne osoby. Na podstawie tego policyjny rysownik tworzył "portret pamięciowy". Dysonans jest ogromny.

Producent produktów kosmetycznych Dove od jakiegoś czasu wyznacza standardy w tym jak modelowa reklama powinna wyglądać. Tym razem przeszedł on samego siebie przygotowując bardzo interesujący eksperyment. W eksperymencie tym kobiety miały opisywać siebie, a potem opisywały je inne osoby. Na podstawie tego policyjny rysownik tworzył "portret pamięciowy". Dysonans jest ogromny.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy